Adverteren in
Google (SEA)
Ooit het verschil gezien tussen de allereerste resultaten en de resultaten hieronder? De bovenste resultaten reserveert Google als ruimte die je kunt inkopen.
Klinkt interessant? Lees hieronder meer…
Direct impact maken via Google
Snel scoren op jouw belangrijkste zoekwoorden
Meetbare resultaten en heldere ROI
Waarom kiezen voor SEA?
3 redenen waarom adverteren in Google rendement oplevert
Snelle resultaten
Adverteren in Google levert direct resultaat op. Wanneer een campagne is opgezet staat deze direct live.
Hoger komen in de organische zoekresultaten (SEO) heeft een vele malen langere aanlooptijd.
Gericht adverteren
Met SEA gaan we specifiek jouw doelgroep in kaart brengen en aanspreken met advertenties op basis van de zoekvraag.
Hierdoor is SEA een specifieke manier van adverteren, wat een stroom aan enorm relevante bezoekers oplevert.
Meetbare resultaten
De behaalde resultaten uit Google advertenties zijn inzichtelijk in kaart te brengen. Door verschillende tools te koppelen krijgen we inzicht in de kosten en opbrengsten van de advertenties.
Hierdoor is bijsturing ook mogelijk.
Waarom kiezen voor SEA?
3 redenen waarom adverteren in Google rendement oplevert
Snelle resultaten
Adverteren in Google levert direct resultaat op. Wanneer een campagne is opgezet staat deze direct live.
Hoger komen in de organische zoekresultaten (SEO) heeft een vele malen langere aanlooptijd.
Gericht adverteren
Met SEA gaan we specifiek jouw doelgroep in kaart brengen en aanspreken met advertenties op basis van de zoekvraag.
Hierdoor is SEA een specifieke manier van adverteren, wat een stroom aan enorm relevante bezoekers oplevert.
Meetbare resultaten
De behaalde resultaten uit Google advertenties zijn inzichtelijk in kaart te brengen. Door verschillende tools te koppelen krijgen we inzicht in de kosten en opbrengsten van de advertenties.
Hierdoor is bijsturing ook mogelijk.
Online ambitieswaarheid maken
Wat zijn jouw online ambities?
Ik ben enorm benieuwd!
Neem gerust eens geheel vrijblijvend contact met mij op, dan kunnen we er samen eens over sparren.
Ik denk graag mee over jouw online strategie.
Tot sprekens!