Adverteren via
Social Media
Naast adverteren via Google is het ook mogelijk om via diverse social media kanalen te adverteren.
Waarom adverteren via Social Media? Dat vertel ik hieronder in een notendop.
Relatief goedkope manier van adverteren
Hoge mate van targeting opties
Hoge mate van meetbaarheid & optimalisatie
Waarom adverteren via Social Media?
De 3 voornaamste voordelen van Social Media Advertising
Prijsvriendelijk
Adverteren via Social Media is een relatief goedkope vorm van (online) adverteren.
Zeker wanneer dit wordt vergeleken met adverteren in zoekmachines is social media advertising over het algemeen goedkoper.
Targeting
Social Media kanalen zijn enorm goed in het verzamelen van allerlei data over haar gebruikers.
Hierdoor is het mogelijk om een zeer specifiek afgestemde doelgroep te creëren, waaraan jouw advertenties getoond kunnen worden.
Meetbaarheid & Optimalisatie
Ten slotte is de meetbaarheid van Social Media advertising – zeker vergeleken met offline varianten – stukken beter.
Hierdoor is het ook een stuk eenvoudiger om bijsturing te geven en verder te optimaliseren.
Waarom adverteren via Social Media?
De 3 voornaamste voordelen van Social Media Advertising
Prijsvriendelijk
Adverteren via Social Media is een relatief goedkope vorm van (online) adverteren.
Zeker wanneer dit wordt vergeleken met adverteren in zoekmachines is social media advertising over het algemeen goedkoper.
Targeting
Social Media kanalen zijn enorm goed in het verzamelen van allerlei data over haar gebruikers.
Hierdoor is het mogelijk om een zeer specifiek afgestemde doelgroep te creëren, waaraan jouw advertenties getoond kunnen worden.
Meetbaarheid & Optimalisatie
Ten slotte is de meetbaarheid van Social Media advertising – zeker vergeleken met offline varianten – stukken beter.
Hierdoor is het ook een stuk eenvoudiger om bijsturing te geven en verder te optimaliseren.
Online ambitieswaarheid maken
Wat zijn jouw online ambities?
Ik ben enorm benieuwd!
Neem gerust eens geheel vrijblijvend contact met mij op, dan kunnen we er samen eens over sparren.
Ik denk graag mee over jouw online strategie.
Tot sprekens!