Organisch hoger
in Google (SEO)
Search Engine Optimalisation: wat mij betreft de basis van iedere online marketing strategie.
Door jouw website perfect af te stemmen op de wensen van Google komt deze hoger in de organische (ofwel de niet betaalde) zoekresultaten te staan.
Duurzame lange termijn strategie
Eenmalige investering die blijft opleveren
Specifiek afgestemd op jouw klant
Waarom kiezen voor SEO?
Dit zijn de redenen waarom investeren in zoekmachine-optimalisatie loont
Duurzame strategie
Een vergaarde hoge positie in Google valt in de praktijk vrijwel nooit meer weg.
Hierdoor is SEO een duurzame strategie voor de lange termijn.
Eenmalige investering
Wanneer de content eenmaal op jouw website is gecreëerd en geoptimaliseerd zijn er hierna geen bijkomende kosten.
Bij het adverteren in Google (SEA) blijf je echter per klik betalen.
Gericht op marktvraag
Zichtbaar voor potentiële klanten over meerdere lagen binnen de Customer Journey.
Van oriënterende bezoekers tot aan kopers. Content op maat.
Waarom kiezen voor SEO?
Dit zijn de redenen waarom investeren in zoekmachine-optimalisatie loont
Duurzame strategie
Een vergaarde hoge positie in Google valt in de praktijk vrijwel nooit meer weg.
Hierdoor is SEO een duurzame strategie voor de lange termijn.
Eenmalige investering
Wanneer de content eenmaal op jouw website is gecreëerd en geoptimaliseerd zijn er hierna geen bijkomende kosten.
Bij het adverteren in Google (SEA) blijf je echter per klik betalen.
Gericht op marktvraag
Zichtbaar voor potentiële klanten over meerdere lagen binnen de Customer Journey.
Van oriënterende bezoekers tot aan kopers. Content op maat.
Zichtbaar worden in Google in 4 stappen
In 4 stappen gaan we jouw onderneming beter organisch vindbaar maken in Google
Stap 1: Techniek
Om te beginnen gaan we zorgen dat jouw website technisch op orde is. Hierbij zijn een snelle laadtijd en een juiste structuur belangrijke aandachtspunten.
Stap 2: Analyse
Hierna brengen we de online kansen in kaart om organisch hoog te komen in Google.
Hieronder vallen o.a. een grondig zoektermenonderzoek en concurrentie analyse.
Stap 3: Creatie
Hierna gaan we aan de slag met het creëren van nieuwe content in de vorm van blogs. Deze blogs steken we gericht in op zoektermen waar we jouw doelgroep mee bereiken.
Stap 4: Optimalisatie
Ten slotte gaan we kijken hoe onze inspanningen zich vertalen naar resultaat. Hierbij sturen we aan waar nodig en is er ruimte om nieuwe kansen te vinden.
Zichtbaar worden in Google in 4 stappen
In 4 stappen gaan we jouw onderneming beter organisch vindbaar maken in Google
Stap 1: Techniek
Om te beginnen gaan we zorgen dat jouw website technisch op orde is. Hierbij zijn een snelle laadtijd en een juiste structuur belangrijke aandachtspunten.
Stap 2: Analyse
Hierna brengen we de online kansen in kaart om organisch hoog te komen in Google.
Hieronder vallen o.a. een grondig zoektermenonderzoek en concurrentie analyse.
Stap 3: Creatie
Hierna gaan we aan de slag met het creëren van nieuwe content in de vorm van blogs. Deze blogs steken we gericht in op zoektermen waar we jouw doelgroep mee bereiken.
Stap 4: Optimalisatie
Ten slotte gaan we kijken hoe onze inspanningen zich vertalen naar resultaat. Hierbij sturen we aan waar nodig en is er ruimte om nieuwe kansen te vinden.
Online ambitieswaarheid maken
Wat zijn jouw online ambities?
Ik ben enorm benieuwd!
Neem gerust eens geheel vrijblijvend contact met mij op, dan kunnen we er samen eens over sparren.
Ik denk graag mee over jouw online strategie.
Tot sprekens!